Francesc Gelonch LA MANDRA NO ÉS UN OCELL al BauHouse (28.04.16)
dijous 28 d’abril, a les 19.30h recital presentació de
Francesc Gelonch LA MANDRA NO ÉS UN OCELL
al BauHouse de Terrassa (av.jacqard, 1 terrassa)
dijous 28 d’abril, a les 19.30h recital presentació de
Francesc Gelonch LA MANDRA NO ÉS UN OCELL
al BauHouse de Terrassa (av.jacqard, 1 terrassa)
Categoria: Agenda, Alabatre, Col·leccions | Etiquetes: alabatre, alabatre10anys, bauhouse, francesc gelonch, la mandra no és un ocell, poesia, recitals, terrassa
"Hotel Insomni" de Charles Simic i "Antiguitats" de Cynthhia Ozick: poesia i prosa, dues visions del món, dues traduccions, dues escriptures ben relligades per en @BernatReher un divendres al vespre a #DòriaLlibres.
@2dabril signa el text que avui ha aparegut a l'edició en paper de @nuvol_com sobre "La Torre dels Russos" (@LaBreuEdicions). Gràcies per tercer cop, Joan! (Les dues prèvies, per la presentació a Barcelona i per la ressenya que es va publicar fa uns dies a "Núvol".)
Avui a l'especial Sant Jordi de la revista @nuvol_com en versió paper: #LATORREDELSRUSSOS de @GalvezCasellas i #CREMAVEN de @chantalpoch
2Bonic també que Berga ocupi d'alguna manera el 50% de les recomanacions de poesia de Sant Jordi 🥰 @edicionsalbi
Copyright © 2023 · Fet a l'illadelsbous LaBreu Edicions - Política de Privadesa